خرید لوازم خانگی برقی

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک،فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا،فروش اقساطی لوازم خانگی بوش،شرایط فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا

خرید لوازم خانگی برقی

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک،فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا،فروش اقساطی لوازم خانگی بوش،شرایط فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا

معرفی لگراند

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۴ ب.ظ

معرفی لگراند

اجازه بدهید کمی با شرکت معظم لگراند آشنا شویم. این شرکت در بدو تاسیس یعنی 1904 با تحولات بازار سازگاری داشته است. با نگرشی اجمالی می توان دریافت که چگونه یک کارگاه تولید پرسلن به صاحب سبکی جهانی در زیرساختهای دیجیتال و الکتریکیساختمانها تبدیل شده است. امروزه ، شرکت لگراند از تحولات تکنولوژی حمایت می کند.لگراند از طراحی، نصب و رابط کاربری گرفته تا سیستم های ساختمانی، راه حل های با ارزش افزوده بالا را برای ساختمان های تجاری ، مسکونی و صنعتی ارائه می دهد. هر روزه ، کارمندان لگراند برای تقویت زیرساختهای برقی و دیجیتال ساختمانهاو کمک به توسعه اتصال ساختمانها به یکدیگر در سراسر جهان اقدام می کنند.

 

شرکت گراند مجموعه ای کامل و با کارایی بالا بیش از 300،000 محصول متنوع مربوط به زیرساخت های الکتریکی و دیجیتالی در مراکز مختلف، از جمله کنترل ها و محصولات و سیستم های راهبری ، توزیع انرژی و توزیع اطلاعات ، مدیریت کابل و اجزای نصب شده را ارائه می دهد.به عنوان یکی از لیدر های پیشرو بازار، لگراند قصد دارد با ارائه راه حل های خلاقانه، یکپارچه، قابل تعامل و بسیار کارآمد با انرژی مضاعف که مزایای واقعی برای کاربران را به همراه دارد، از تحول زیرساخت های الکتریکی و دیجیتالی برای مراکز مختلف پشتیبانی کند. لگراند و نیروی کار آن بیش از 38000 کارمند برای ارائه راه حلهای خلاقانه که فضاها را در سرتاسر جهان تغییر می دهد ، سخت کار می کنند و زندگی را برای کاربران در محل کار و خانه بهتر می کنند.

 

امروزه لگراند از همان ظرفیت برای تطبیق با مواضع موجود در بازار ساختمان های هوشمند بهره برده و حتی محصولات معمولی تر مانند پریز برق و پانل های توزیعی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. پدید آورندگان لگراند در اصل اروپایی بودند. امروز این گروه در سطح جهان حضور دارد. لگراند که در بازارهای بین المللی فعالیت می کند، در نزدیک به 90 کشور نمایندگی داشته و محصولات آن در تقریباً 180 کشور جهان توزیع می شود.علاوه بر این ، لگراند از سال 2015 رتبه ممتاز و پیشرو در کشورهایی مانند فرانسه ، ایتالیا و ایالات متحده داشته است.

کابل شبکه

آشنایی با کابل شبکه لگراند

با استفاده از یک رویکرد جامع ، شرکت لگراند راه حل های مدیریت سیم و کابل را به سطحی قابل توجه  رسانده است. راه حل هایی از قبیل مرتب سازی به هم ریختگی کابل ها، مجموعه ای از داده ها، انرژی الکتریکی، ارتباط و محصولات صوتی و تصویری را در همانجایی که به آن نیاز دارید تحویل می دهد. راه حل های مدیریت سیم و کابل لگراند چهدر زیر زمین یا در فضاهای باز یا در محیط اطراف،  به گونه ای طراحی شده اند که هر روز در حال رشد کیفی و فنی باشند.

کابل های شبکه شرکت لگراند را می شناسید؟

شرکت لگراند کابل های متنوعی را با فاکتور های متنوع به بازار عرضه نموده است که به عنوان نمونه برخی از آن ها معرفی می شود.

  • کابل دسته 5  (CAT5)  یا کابل شبکه لگراند با کارایی چند جفتی (معمولاً 4 جفت) است که از هادی های جفتی پیچ خورده تشکیل شده است وبه طور عمده برای انتقال داده ها استفاده می شود. کابل CAT5 پایه ای برای ویژگی های حداکثر 100 مگاهرتز طراحی شده است. کابل CAT5 معمولاً برای شبکه های اترنت با سرعت هایی بین 10 یا 100 مگابیت بر ثانیه استفاده می شود.

 

  • کابل دسته E5 (CAT5E) لگراند که همچنین به عنوان دسته 5 پیشرفته نیز شناخته می شود، برای پشتیبانی از عملکرد سریع دو گانه اترنت و گیگابیت اترنت طراحی شده است. تفاوت های اصلی بین CAT5 و CAT5E را می توان در مشخصات آن ها یافت. الزامات عملکرد از جنبه کمی در استاندارد جدید افزایش یافته است.

 

لگراند

  • کابل دسته 6 (CAT6) لگراند عملکرد بالاتری نسبت به CAT5e ارائه می دهد و مشخصات دقیق تری را برای سیستم های متداول و نویز سیستم ارائه می دهد.همه اجزای CAT6 باید با CAT5e ، CAT5 و CAT3 سازگار باشند. اگر از اجزای دسته های مختلف با اجزای CAT6 استفاده شود، کانال به عملکرد انتقال دسته پایین تر عمل می نماید. به عنوان مثال ، اگر از کابل CAT6 با جکهای CAT5e استفاده شود ، کانال در سطح CAT5e انجام وظیفه خواهد کرد. 

 

  •  CAT6A لگراندیک استاندارد اترنت 10 گیگابیتی که از طریق یک کابل مسی جفت شده با زوج 4 جفت برای مسافت 100 متر تقویت شده در کلاس F یا E است. این قرارداد مشخصات الکتریکی CAT6 را از 250 مگاهرتز تا 500 مگاهرتز گسترش می دهد.

 

سیم و کابل

راه حل های مدیریتی کابل شبکه لگراند شامل یک مجموعه سیستماتیک بسیار شکیل و شیک به ویژه برای پوشش سیم های سیستم ها، کابل های بلندگو، کابل کشی تلویزیون و فیلمبرداری، و همچنین برای پنهان کردن سیم کشی های اداری ناموزون است.این سیستم که به صورت کیت DIY موجود است ، نصب بسیار ساده ای دارد.  سیم و کابل کشی غیرقابل مشاهده که از یک صفحه تخت تازه نصب شده تلویزیون آویزان شده اند ، اکنون می توانند با سهولت پنهان شوند.وسایل برقی لگراند برای بخش DIY شامل کیت های ورودی فیلم، واحدهای UPS ، سیستم های دوربین مدار بسته و جعبه های توزیعی است.

 

استاندارد کابل شبکه  لگراند دارای چندین نوع سیم و کابل است که شامل دو نوع عمده STP و UDP می باشد.

کابلهای STP عمدتاً در مناطقی با تداخل الکتریکی بالا استفاده می شوند. کابل های UTP رایج ترین در بین این دو در کابل است. کابل کواکسیال همان چیزی است که ISP  شما برای اتصال شبکه به مودم کابل شما از آن استفاده می کند و هنوز رایج ترین وسیله برای انجام این کار است. در عین  حال متداول ترین انواع کابل شبکه جفتی پیچ دار، کواکسیال ، کراس اترنت و فیبر نوری است.

در نهایت مدیریت سیم و کابل  به مدیریت کابل برقی یا نوری در rack یا  هنگام نصب آن اشاره دارد.  مدیریت کابل هم در هنگام نصب از کابل پشتیبانی می کند و هم حاوی کابل است و تعمیر و نگهداری بعدی یا تغییر در سیستم سیم و کابل را آسان تر می کند.لگراند دارای مجموعه ای کامل از محصولات و توصیه های لازم برای نصب و کابل کشی شبکه می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۵
postaj postaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی