خرید لوازم خانگی برقی

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک،فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا،فروش اقساطی لوازم خانگی بوش،شرایط فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا

خرید لوازم خانگی برقی

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک،فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا،فروش اقساطی لوازم خانگی بوش،شرایط فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

شرکت ها و اشخاصی که به طراحی جواهرات با کامپیوتر نیاز دارند

طراحی جواهرات یکی از شغل های پولساز در دنیا محسوب می شود. از همه مهمتر، مدل ساز طلا و جواهر با کامپیوتر همیشه نیاز به ایده و خلاقیت ندارد. امروزه بیشتر کارخانه ها و کارگاه داران عکس و مدل های مورد نظر را به طراح می دهند و طراح فقط وظیفه تبدیل عکس به فایل سه بعدی را دارد. این نکته مهمی در طراحی جواهرات است که همیشه نیاز به خلق ایده و درگیر بودن در این جزییات نیست. طراحی جواهرات در ایران رو به گسترش است و این شغل با توجه به مدت زمان کم آموزش و درآمد بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است. شما برای شروع فعالیت در در این شغل فقط به یک لب تاب نیاز دارید.
طراحان طلا و جواهر نیاز به دانش فنی و کارگاهی در زمینه طراحی های خود دارند. آنها باید در طراحی جواهرات، استانداردهای لازم را رعایت کنند. همه این نکات و اصول در خودآموز طراحی طلا و جواهر مفصل توضیح داده شده است. همچنین این خودآموز دارای پشتیبانی و رفع اشکال آنلاین است. سالار پورایمانی مدرس این بسته آموزشی بیش از 7 سال است در این رشته فعالیت می کند. همچنین شما بعد آموزش می توانید، از سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر دریافت نمایید.

طراحی طلا و جواهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۱۵
postaj postaj

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 

بخش تهویه مطبوع سایت یک دو سه سازه از بخش های پرطرفدار این سایت می باشد که خود شامل بخش های هودهای آشپزخانه، کولرهای گازی، هواساز و دریچه های تنظیم هوا می گردد. اسپلیت یونیت های ارائه شده در بخش کولر گازی سایت یک دو سه سازه از میان برترین برندها انتخاب و با قیمت باورنکردنی ارائه می شوند. واردات و فروش مستقیم کولر گازی بدون واسطه.

کولر گازی اجنرال (O’General) با رده انرژی ++A از کیت اینورتر (Inverter) و گاز مبرد R410A بهره می برد. اسپلیت اینورتر اجنرال با باریک نمودن قطر لوله های مسی سبب کاهش حجم مبدل تا میزان 30% گردیده که این امر باعث ایجاد دمای یکنواخت و در نتیجه عملکرد بهتر مبدل می گردد. این مدل از اسپلیت اینورتر اجنرال با برخورداری از عملکرد قوی (Powerful operation) سبب ایجاد سرمایش و گرمایش بسیار سریع در محیط می گردد.

اُجنرال (O’General) مدل ASGS12LFCA مجهز به حالت خواب عمیق، سیستم شروع خودکار (Auto restart)، عملکرد چند جهته، سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) و تایمر 24 ساعته می باشد. این اسپلیت قدرتمند از فیلتر های ضد گرد و غبار، آنتی باکتریال و یونی بهره می برد. از دیگر ویژگی های اسپلیت اینورتر اجنرال عملکرد بی صدا، نصب و نگهداری بسیار آسان می باشد.

 

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۰۸
postaj postaj

امروزه انواع مختلفی از کفگیر و ملاقه های مختلف با طرح های متنوع و جنس های گوناگون در بازار پیدا می شوند. با توجه به تنوع موجود ممکن است هنگام خرید یک ست کفگیر و ملاقه دچار تردید شوید. بنابر این آشنایی با اجناس مختلف برای آگاهی از انتخاب صحیح جنسی که از نظر اقتصادی و سلامت بیش از همه به نفع شما باشد لازم و ضروری به نظر می رسد.
چوبی: یکی از قدیمی ترین نوع کفگیر و ملاقه، چوبی ها هستند. با وجود قدمت کاربری این جنس در حال حاضر نیست بسیاری از افراد برای جلوگیری از خط افتادن کف ظروف تفلون یا قابلمه های سرامیک و چدن از کفگیر یا قاشق های بزرگ چوبی استفاده می کنند. در حالی که استفاده از این وسایل از نظر هیچ متخصص حوزه ی بهداشت و سلامت توصیه نشده است. چوب به راحتی آلودگی های محیطی و ترکیب های مختلف موجود در مواد غذایی را به خود جذب می کند و در مراحل بعدی آشپزی به غذای در حال پخت منتقل می شود. این آلودگی ها و مواد جذب شده با شستشوی معمولی از بین نمی روند و سلامت افراد را تهدید می کنند. تنها برخی از آلودگی های سطح ابزار چوبی با لایه برداری از سطح آنها تا حدی از بین می رود که این مساله نیز در منزل قابل انجام نیست. نکته ی مهم بعدی عدم استفاده از وسایل چوبی است که ترک خورده اند. مواد غذایی و آلودگی ها به راحتی و به سرعت به شکاف چوب نفوذ کرده و حتی ممکن است پس از چند بار استفاده این ترک ها و شکاف های موجود بر وسایل چوبی بوی تعفن بگیرند. بنابر این استفاده از وسایل و کفگیر و ملاقه های ترک خورده ی چوبی به شدت منع می شود.

05

پلاستیک های Food Grade : در حال حاضر انواعی از کفگیر، ملاقه و قاشق های بزرگ و کوچک آشپزی در بازار دارای برندهای معروف و معتبر و نشان Food Grade وجود دارند. این وسایل پلاستیکی برای کاربردهای مختلف و تهیه غذاهای متفاوت گرم و سرد و از مواد اولیه مخصوصی تهیه شده اند تا گرما نتواند روی آنها تاثیر منفی بگذارد و باعث ایجاد واکنش بین آنها و ترکیب های موجود در مواد غذایی داغ یا گرم شود. شما می توانید نشان یک قاشق و چنگال کوچک را روی ظرف ها و وسایل پلاستیکی فودگرید مشاهده کنید. تمامى پلیمرها از نوع دست اول تا آنهایى که بازیافتى بوده و همچنین ظروف پلاستیکى حتماً باید قبل از استفاده در صنعت غذایى تحت آزمون Food grade قرار بگیرند. این آزمون تحت استانداردهاى اتحادیه اروپا (EEC) و آمریکایى (FDA) انجام مى شود. با انجام آزمون هایى که در اداره کل آزمایشگاه هاى کنترل غذا و دارو نیز قابل اجرا هستند میزان مهاجرت مواد سازنده پلیمرها به سمت مواد غذایى مشابه سنجیده مى شود. در واقع وزارت بهداشت، مقاومت و میزان انتقال مواد سازنده پلیمرها را در حلال ها یا محلول هاى مشابه مواد غذایى مى سنجد.
این کفگیر و ملاقه های پلاستیکی فودگرید، مشکلی برای غذا ایجاد نمی کنند. ضمن اینکه استفاده از آنها به صورت مداوم و طولانی مدت هم نیست و فقط برای هم زدن یا تفت دادن غذا از چنین وسایلی استفاده می شود. به همین دلیل نباید چندان نگران استفاده از کفگیر و ملاقه های پلاستیکی ایمن برای تهیه غذا بود. باید توجه کرد که استفاده از کفگیر و ملاقه های پلاستیکی معمولی برای تهیه غذاهای داغ، به دلیل واکنشی که پلاستیک معمولی در اثر حرارت از خود نشان می دهد، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. در نهایت هم می توان توصیه کرد از این وسایل پلاستیکی ایمن به جای انواع چوبی شان برای تفت دادن یا هم زدن غذا در ظرف های تفلون و چدن کمک بگیرید تا هم نگران خراب شدن ظرف هایتان نباشید و هم از خطر استفاده از کفگیر و ملاقه های چوبی در امان بمانید.

04

استیل : به طور کلی استیل بهترین جنس برای کفگیر و ملاقه و سایر وسایلی است که در روند پخت و پز دخالت دارند. استنلس استیل یا همان فولاد ضدزنگ، جزو جنس هایی است که کمترین واکنش شیمیایی را با انواع موادغذایی نشان می دهد و حتی در صنایع هم از این جنس برای ساخت دیواره لوله ها و تانکرها که با مواد غذایی در تماس هستند، استفاده می شود. امروزه کفگیر و ملاقه های موجود در بازار از استیل های مرغوب و به مراتب سبک تر از انواع قدیمی هستند که می توانید بدون نگرانی، از آنها برای تهیه انواع مواد غذایی و غذاهای سرد و گرم استفاده کنید.
06
شیشه و چینی: کفگیر و ملاقه های شیشه ای و چینی نیز از اجناسی هستند که جزو جنس های خنثی طبقه بندی می شوند و می توان از آنها بدون دغدغه در تهیه ی غذا کمک گرفت. البته دقت کنید که به هیچ وجه از کفگیر و ملاقه های چینی یا شیشه ای که لب پر شده اند استفاده نکنید، زیرا ممکن است تکه های دیگری از آنها در طول روند پخت غذا جدا و با مواد غذایی ترکیب شود. اگر قصد خرید کفگیر و ملاقه های چینی یا استیل دارید، انواعی از آنها را انتخاب کنید که ساده و بدون رنگ و طرح هستند تا رنگ های صنعتی و شیمیایی روی آنها با ترکیب های داغ موجود در مواد غذایی تان واکنش ندهد.
03
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۱۴
postaj postaj
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۵۰
postaj postaj