خرید لوازم خانگی برقی

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک،فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا،فروش اقساطی لوازم خانگی بوش،شرایط فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا

خرید لوازم خانگی برقی

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک،فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا،فروش اقساطی لوازم خانگی بوش،شرایط فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا

لباس تاناکورا مردانه

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۲۶ ب.ظ

لباس تاناکورا مردانه
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع شال و کلاه استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پرده استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک بچگانه کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
برای دیدن تصاویری از فروشگاه فروش پوشاک استوک به سایت ما یا کانال های ما مراجعه نمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
فرق استوک با تاناکورا چیست ؟ استوک و کالای استوک به چه چیزی گفت می شود ؟ در اصطلاح زبان خارجی استوک یا پوشاک استوک یعنی کالای و یا پوشاک ذخیره شده و یا کالای انبار شده.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
خریدار پوشاک استوک به راحتی می تواند محاسبه نماید جنس ها را با چه قیمتی خریداری نموده و با چه قیمتی می تواند بفروشد. در فروش کیلویی این کار خیلی سخت بوده و نیاز به تجربه و دیدن میکس و جداسازی آن دارد.
در روش فروش به صورت تکه ای به جای فروش لباس کیلویی هم فروشنده و هم خریدار به راحتی متوجه صداقت هم شده و رضایت کامل طرفین حاصل می شود.
دسته ای از پوشاک استوک :
از قدیمی ترین نوع پوشاک که بشر تا کنون استفاده کره است لباس زیر می باشد ، با توجه به اینکه انسان ها نخستین لباس زیر را از برگ و پوست درختان و پوست حیوانات برای خود فراهم آورد. 
امروزه همچنین اهمیت لباس زیر برای حفظ بهداشت و سلامتی و نیز حفظ بدن به لباس زیر می توان اشاره نمود که به نوبه خود لباس زیر استوک هم شامل اقلام زیر می باشد، که جهت ثبت سفارشات و آگاهی از آخرین اخبار و بروزترین قیمت ها و میکس و تنوع محصولات، سایز بندی و ... حتما از طریق کانال های مجازی و وبسایت های رسمی کسب اطلاع فرمایید.

سخن آخر مدیر فروش :
تنوع پوشاک استوک فروشگاه ما بسیار بالا بوده و می توان به موارد زیر اشاره نمود:
پوشاک استوک مردانه ، پوشاک استوک زنانه ، پوشاک استوک بچه گانه ، کیف و کفش ، لباس زیر ، شال و کلاه ، پرده ، کمر بند ، پادری ،جوراب ،لباس ورزشی ،روتختی .

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
postaj postaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی